سوخت جت

ساخت وبلاگ

این عکس های انگیزشی را همین الان در گوشی موبایل
و کامپیوترتان ذخیره کنید و هر روز آنها را بخوانید !

انگیزه… انگیزه بحث خیلی مهم و پیچیده‌ای است و ما کاری به چیستی آن نداریم. تنها چیزی که میدانیم و در آن متخصصیم این هستش که انگیزه تولید و به شما منتقل کنیم. نمیدانیم الان شما که این متن را میخوانید کی هستید، کجا هستید و از کجا به این متن رسیدید، اما تنها چیزی که با قطعیت میدانیم این هستش که شما به انگیزه احتیاج دارید تا رویاها و اهداف بزرگی که دارید را بتوانید بدست بیاورید.

عکس‌ انگیزشی یکی از منابع فوق العاده‌ای هستش که به شما کمک میکند در طول روز با خواندن یک جمله جدید، بتوانید دوباره قدرت بگیرید و ادامه دهید و به جنگ سختی های زندگی پیشروی کنید.

در این مقاله (یا بهتر از بگوییم البوم عکس!) برای شما قوی‌ترین جملات انگیزشی را در قالب عکسنوشته‌ انگیزشی آورده‌ایم و هر چند وقت یکبار هم آنها را بروزرسانی خواهیم کرد تا هروقت هرکجا که احساس کردید نیاز به انگیزه دارید، یکی از عکس انگیزشی ها را بک گراند گوشی بندازید و شارژ روحی تان را به سقف برسانید.

و حتی اگر عکس انگیزشی شما را ارضا نکرد، میتوانید کلیپ‌های انگیزشی و پادکست‌های انگیزشی را هم مشاهده کنید.

منبع: https://sookhtejet.com

سوخت جت...
ما را در سایت سوخت جت دنبال می کنید

برچسب : تصاویر انگیزشی, نویسنده : ساناز کیوانی sookhtejet بازدید : 141 تاريخ : يکشنبه 29 خرداد 1401 ساعت: 13:05

  • فکر می‌کنید بزرگترین مشکل امروز مردم ما چیست؟
  • فکر می‌کنید بیشتر دعواهای خانواده‌های ایرانی سر چیست؟
  • فکر می‌کنید بیشتر فکر و ذکر جوانان امروز ما درگیر چه بحثی است؟

البته طبیعی است که مشکلات زیادی وجود دارد؛ اما پول شاید، مهم‌ترین مشکل امروز مردم است. البته خود پول هم که نه، بلکه توان کسب درآمد یا توان کسب این پول یا ثروت‌سازی است که می‌تواند به مهمترین مشکل امروز مردم ما تبدیل شود.

پس جای درستی آمده‌اید؛ چون سیستم باورهای دارن هاردی یا سیستم باورهای مالی او، می‌تواند به شدت برای شما راهگشا باشد. اما قبل از هر چیزی، بهتر است که در ابتدا خود دارن هاردی را بیشتر بشناسیم و درباره‌اش بدانیم.

***

یکی از قله‌های مرتفع اصول موفقیت و ادبیات توسعه فردی را بدون شک باید دارن هاردی بدانیم؛ فردی که با کتاب‌ها و آموزه‌ها و گفتارهای خودش، ثابت کرده است که می‌توان به موفقیت جدی رسید؛ بدون هیچ اما و اگری و بدون هیچ میانبری. فردی که در اوج تواضع، اشاره کرد که موفقیت، اساساً راز جدیدی ندارد و همه پدران و مادران و حتی پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها و همه گذشتگان ما در همه جوامع آن را می‌دانستند و اجرا می‌کردند.

 

» اما دارن هاردی کیست و چطور به چنین جایگاهی رسیده است؟

دارن هاردی امروزه باید 51 سال داشته باشد؛ چرا که متولد 1971 سن‌دیگو در کالیفرنیاست. او ناشر و بنیانگذار مجله معروف موفقیت بوده و البته چند شبکه تلویزیونی هم داشته است. جالب این‌که در 18 سالگی هم اولین کسب و کارش را شروع کرده است.

جالب است که دارن الگوی خودش را در موفقیت، پدرش می‌داند. پدر او هر صبح سر ساعت مشخصی، در پارکینگ خانه‌شان با وزنه‌ها تمرین می‌کرد. اتاق بچه‌ها و دارن نیز چسبیده به این پارکینگ بود. در واقع هر روز صبح با صدای برخورد وزنه‌ها به زمین از خواب می‌پریدند. به قول دارن، پدرش حتی یک روز را هم از دست نداد…

Just Do What Has to Be Done - Savvy Dad, Greg Hagueدارن با پدرش بزرگ شده است. مادرش علاقه‌ای به این‌که سرپرستی دارن را عهده‌دار شود نداشت و وقتی دارن 18 ماهه بود جدا شد. به همین دلیل بود که او با پدرش زندگی می‌کرد و بزرگ شد. پدرش، فردی سختگیر و منضبط بود؛ بعدها هم افتخار می‌کرد که روش موفقیتی که داشته دست‌کم در مورد دارن خوب جواب داده است.

یکی از بزرگترین درس‌هایی که دارن هاردی در طول مسیر موفقیت یاد گرفت، از پدرش بود، در شش سالگی. وقتی که داشت اسکی بازی می‌کرد و با خوشحالی به پدرش گفت که من از صبح دارم اسکی می‌کنم و یک‌بار هم نیفتاده‌ام. پدرش گفت:

«دارن، تا خودت را تحت فشار نگذاری، نمی‌تونی رشد کنی. باید سقوط کنی تا بهتر شوی؛ سقوط هم بخشی از فرایند پیشرفت است. اگر افتاده باشی یعنی داری جلوتر می‌روی…»

هاردی امروزه یکی از بزرگترین مربیان و مدرسان و مشاوران موفقیت محسوب می‌شود. او عملاً در سن 27 سالگی و در حالی که هنوز سه دهه زندگی‌اش هم کامل نشده بود، تبدیل به یک میلیونر خودساخته شد و کسب و کارهای مختلفی داشت. او بارها اشاره کرده بود که در رقابت با هر کسی، هرچقدر که مستعدتر و جلوتر و … باشد، اگر زمان کافی داشته باشد، حتماً پیروز خواهد شد. ظاهراً که خودش مصداقی از این پیروزی و قاعده است…

منبع: https://sookhtejet.com/%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%86-%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%AF%DB%8C/

سوخت جت...
ما را در سایت سوخت جت دنبال می کنید

برچسب : موفقیت, دارن هاردی, نویسنده : ساناز کیوانی sookhtejet بازدید : 151 تاريخ : دوشنبه 23 خرداد 1401 ساعت: 15:27

خواندن مقالات انگیزشی خوب است… اما بعضی وقت‌‌ها این جملات انگیزشی کوتاه هستند که نیروی ما را برای ادامه مسیر مهیا میکنندبرای همین تصمیم گرفتیم از سطح وب و اینستاگرام  بگردیم و 50 جمله انگیزشی کوتاه و خیلی قوی را که با اصول موفقیت هم سازگار هستند را پیدا کنیم و آنها را با شما به اشتراک بگذاریم.

آنچه در ادامه میخوانید فقط جملات کوتاه انگیزشی هستند که گلچین شده‌اند و البته… در پایان یک سوال مهم پرسیده شده ! حتما پاسخ آنرا بنویسید.

جمله انگیزشی کوتاه

» برنده شدن واقعی، مثبت موندن در شرایط بد است.

» هر روز یک شانس بزرگ است، در حالی که بیشتر مردم هنوز هم می‌گویند که بدشانس هستند.

» مهم نیست چقدر آهسته پیش می‌روی، چون همین‌که به جلو حرکت می‌کنی از بیشتر مردمی که هیچ حرکتی نمی‌کنند بهتر هستی.

» کاری که بیشترین ترس رو ازش داری دقیقا کاریه که باید همین الان انجامش بدی.

» فقط وقتی استراحت کن که به هدفت رسیده باشی.

» ۴+۵ میشه ۹، ۳+۶ هم میشه ۹. اگه یه روش کار نکرد نگران نباش چون برای انجام یه کار فقط یه راه وجود نداره.

» تغییر خود تو هستی، آدم‌های کوچیک برای تغییر کردن اطراف‌شون غر می‌زنن اما آدم‌های بزرگ خودشون دست به تغییر دادن می‌زنن.

» انتخاب‌های راحت، زندگی سختی به دنبال خواهد داشت، راه سخت رو انتخاب کن و زندگی راحتی داشته باش.

 

برای خواندن ادامه این مطلب و سایر مطالب جذاب و انگیزشی برروی جملات انگیزشی کوتاه کلیک کنید.

سوخت جت...
ما را در سایت سوخت جت دنبال می کنید

برچسب : جمله انگیزشی کوتاه, نویسنده : ساناز کیوانی sookhtejet بازدید : 121 تاريخ : چهارشنبه 18 خرداد 1401 ساعت: 12:27

راه اندازی یک کسب و کار یکی از ترسناک ترین و سخت ترین چیزها در جهان است.

از هر کی میخوای بپرس! راه اندازی یک کسب و کار و به اصطلاح کارآفرینی یکی از سخت ترین مشاغل دنیاست.

 

منظور ما از سخت بودن چالش ذهنی است نه کار فیزیکی!

 

باید با بسیاری از اتفاقات پیش بینی نشده یا اشتباه (!) دست و پنجه نرم کنید و با یک کوله پشتی سنگین از یک شیب تند بالا بروید.

 

کارآفرینی هم شیرینی های خودش را دارد در کنار همه سختی ها.

هیچ کارآفرین موفقی را نخواهید دید که به عرصه کارمندی بازگردد!

 

حتی ناموفق ترین کارآفرینان تصمیم می گیرند یک کسب و کار جدید راه اندازی کنند ... اما هرگز به روزهای کاری خود باز نمی گردند، آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا؟

 

ریسک کارآفرینی کمتر از ریسک سایر مشاغل نیست.

 

راه اندازی یک کسب و کار و کارآفرینی پول، زمان و انرژی شما را به خطر می اندازد. کسب و کار شما ممکن است شکست بخورد. پول خود را از دست بدهید، وقت شما با آنها بی فایده خواهد بود و انرژی شما هدر می رود.

 

اگر کارآفرین نبودید چه؟ شما تمام زندگی خود را به خطر انداختید!

 

در واقع، شما ثروت عظیمی را که می توانستید داشته باشید، به خطر انداختید، لذت زندگی و آزادی را که داشتید، به خطر انداختید، استفاده از پتانسیل وجودی خود را به خطر انداختید.

 

افرادی که کارآفرین هستند افراد باهوشی هستند.

آنها می دانند که از دست دادن پول امروز خطر کمتری نسبت به از دست دادن پول ناشی از ایده آنها دارد و می خواهند آن را بدست آورند. بنابراین آنها لذت فعلی را فدای لذت بزرگ آینده می کنند.

 

خطراتی در زندگی همه انسان ها وجود دارد. شما نمی توانید از خطر اجتناب کنید، زیرا با این کار از لذت زندگی خود جلوگیری می کنید. شوق را خفه کردی و شوق زنده بودن را در وجودت کشتی!

 

پس ریسک کنید، ایده هایتان را اجرا کنید، شکست بخورید! بله، شکست می خورید! قبلاً در این مقاله خوانده اید که افراد موفق می خواهند شکست بخورند، زیرا تنها در این صورت می توانند موفق شوند.

 

ریسک کردن احمقانه نیست.

اگر پول خود را در قمار به خطر بیندازید و برنده شوید، به شما خوش شانس و اگر آن را ببازید، شما را بدشانس می گویند. ریسکی که ما در دنیای کارآفرینی از آن صحبت می کنیم اینطور نیست.

 

Translation is too long to be saved

گفته می شد هیچ کارآفرینی خوش شانس نیست! در واقع، شانس در میان است، اما نتایج برای کارآفرینان 0 یا 1 نیست. آنها فکر نمی کنند که در این بازی برنده یا بازنده شوند. آنها روند را به عنوان محدوده ای از 0 تا 100 در حین تکامل می بینند. حال برای تسریع در نتیجه (نقطه 100) آیا بهتر نیست با اطمینان از مقرون به صرفه بودن و کارآمد بودن ایده خود، ریسک شکست را کاهش دهیم؟

 

در این مقاله بر اساس تجربه کارآفرینان مختلف و شخصی، می خواهیم 3 سوال قدرتمند را به شما ارائه دهیم که می توانید برای ارزیابی ایده کارآفرینی خود از آنها بپرسید و بدانید که آیا این ایده ارزش سرمایه گذاری کارآفرینانه در آن را دارد یا باید به دنبال ایده باشید. . .

 

مولد پول بعدی باشید؟ این سه سوالی است که باید از خود بپرسید. قبل از اینکه تو شروع کنی. حتی قبل از برداشتن اولین قدم؛ ایده ای که در ذهن دارید را با پرسیدن این سه سوال امتحان کنید تا ببینید آیا ارزش سرمایه گذاری پول، زمان و انرژی را دارد یا خیر.

 

ادامه این مطلب جذاب و سایر مطالب مرتبط در وب سایت سوخت جت

 

سوخت جت...
ما را در سایت سوخت جت دنبال می کنید

برچسب : کارآفرینی, نویسنده : ساناز کیوانی sookhtejet بازدید : 104 تاريخ : يکشنبه 8 خرداد 1401 ساعت: 12:38